Helgmys i Göteborg

     
Jag var i Göteborg i helgen: Två hela sovmornar, lite shopping, massa god mat, lite drinkar och att bara vara. Åt godaste räksmörgåsen med ett berg av handskalade räkor på Gothia Tower. Underbar.
Jag köper alltid med något åt barnen då jag är borta. Annie fick det här setet från H&M. Man ser det inte riktigt, men kaninerna är riktiga bling bling kaniner. Annie som verkligen inte tycker om att jag åker bort, blev så glad så att hon föreslog att jag skulle åka bort snart igen så hon kunde få fler fina saker. 
Hittade allra sötaste strösslet på Lagerhaus, små bruna pepparkaksgubbar - Grymt taggad för jul nu:-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt med en egen helg. Dem gör att man längtar hem till det man har :)

2013-10-21 @ 14:14:08
URL: http://gladakocken.blogg.se/
Postat av: Malin

Gothias räkmackor är inte alls dumma!
Och tack för tipset om strösslet!
Låter som du hade en riktigt härlig helg här i Göteborg!

2013-10-21 @ 14:35:47
URL: http://missparkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin