Födelsedagsfest med gulaschsoppa, ekologiskt, lakrits, krustader och nya bekantskaper

Var på en sådan där perfekt fest i lördags. En sådan där fest som inte kunde bli mysigare än vad den faktiskt blev. Min vän hade fyllt år och bjöd in mig och 3 andra tjejer. Först bubbel och krustader med en oemotståndlig svampröra. Jag har tjatat mig till alla recepten från middagen, för precis allt var bland det godaste jag ätit. 
Min vän bor i mitt område och min första kontakt med henne var då hon ringde mig för en sak som hade med styrelsen att göra (jag sitter i styrelsen för vår bostadsrättsförening). Det lustiga är att vi båda visste att vi skulle bli vänner då vi pratade på telefon den gången. Sådant där händer väldigt sällan. 
Fantastiskt trevligt sällskap och roliga samtalsämnen. Vi talade om allt från ekologiska viner till relationer.
 
Finaste dukningen, blev verkligen inspirerad!
'
 
Hur god var inte den här gulaschsoppan gjord med kärlek på ekologiskt kött
Ekologiskt vin runt hundralappen, värt varenda krona. Supertips!
Födelsedagsbarnet och värdinnan, och en mycket god och fin vän.
Och den här himmelska kladdkakan har ni redan fått receptet på, Den kommer göra succé i precis alla tillfällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin