Ahhhh, mitt nya köksbord

Jag är så kär i mitt nya köksbord Santa Fe från JYSK. Hela köket blev med ens ljusare, gladare. Blir glad varenda gång jag ser det. Så otroligt nöjd! Gulligaste kuddarna också, eller hur? En till Magda och en till Annie. De blev överlyckliga över ekorrekuddarna.
Det är inte bara världens finaste bord utan även så lättstädat under bordet nu, med två skenor. Dessutom så är bordet lägre än det vi hade innan, det var det första Annie sa, att hon inte behövde sitta på knä längre på stolen. 
Vi gjorde chokladpudding med banan och salta pinnar i fredags för att fira det nya bordet. Den vita brickan och örtkrukorna (som kommer i trepack och med krita som man skriver med) kommer även de från JYSK. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh vilket fint bord och kuddarna är så söta. Ser ut att passa perfekt i ditt kök:-) Kram

2013-10-14 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin