Veckomenyn

Sorry, sorry, sorry, att jag är något sen med veckomenyn. Ha hänt en del tråkiga saker. Berättar senare idag.
 
Pasta Umami - smakar som på semester i Italien
Lax fylld med getost - smälter i munnen
Allt-i-ett-kyckling (ps. Bilden gör den inte rättvisa)
Lammfärsbiffar 
Till helgen tycker jag verkligen att ni ska testa kalljästa frukostbullar. Man gör degen på kvällen och sedan på morgonen efter bara gör bullar av dem och skjuts in i ugnen. Varma nybakta frukostbröd på ingen tid alls. Inte helt fel med färskpressad apelsinjuice och smoothie till. Lite tända ljus på det!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Just dom frukostbullarna bakar jag ganska ofta! Jag brukar variera mig vad gäller mjölsorter, frön, morot, ost eller lite vad jag har hemma, blir alltid lika bra. Går ej att misslyckas!

2013-11-18 @ 12:45:02
URL: http://madeleinesrecept.wordpress.com
Postat av: Lotta

Hej, gjorde pasta umami igår och gud vad gott det är! Tack för att du lägger upp sådana fantastiska recept:-). Kram

Svar: Gulliga du:-) Kramar!
Linda /Matstugan

2013-11-19 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin