De charmigaste glöggmuggarna, snyggaste vinkaraffen och juligaste filten

Just nu har Sagaform upp till 75% rabatt Campadre på bl a de här fina sakerna! Jag älskar Sagaform och har mycket från dem. De små glöggmuggarna i mitten anävnder jag året om till desserter, perfekta till pannacotta.
Kryddkrukan har jag och den är både snygg och lätt att vattna. Salladsbesticken, parmesanrivaren och vinkaraffen har jag gett bort i present. Men vill ha en egen vinkaraff, och den här är perfekt i storlek och har ett mycket bra pris just nu. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Just det den fina vinkaraffen har ju vi fått av dig , jättesnygg och bra verkligen. <3

Svar: Eller hur! Vill också ha den. Ska nog beställa den...julklapp till mig själv:-)
Linda /Matstugan

2013-11-19 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin