Aktivitet som gör gott för magen

Så otroligt mycket tack för alla underbara tips som jag fick av er på mitt inlägg om Magdas problem med hård mage. Jobbar på alla plan med att få ordning på den. I söndags hade barnen och jag vänner på besök. Är det så att man har ett barn med magproblem så får man väl offra sin säng för att barnen ska få lite vardagsmotion en regning dag. Så lite studs i mammas säng och gå till dagis istället för att sitta i vagnen. Ett steg på vägen mot en bra mage hoppas jag!
 
Ha en underbart mysig dag idag! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för en underbart trevlig söndag, kram

Svar: Det var så mysigt att ni kom förbi oss:-) Kramar
Linda /Matstugan

2013-11-21 @ 18:05:22
Postat av: ::Ulle::

Härligt med skutt och hopp även en regnig dag. :)

Svar: Ja, de behöver ju lite sådant de där små, då får man offra sängen för det goda syftet:-)
Linda /Matstugan

2013-11-23 @ 11:35:24
URL: http://julam.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin