Vilket drag på Active & Fun!

 
I lördags var jag, Jessica och Rose-Marie på ett peppande event, Active & Fun. Det var bästa Loppi som i vanlig stil bjöd på massor med skratt, igenkänning, pepp, och mingel. Temat var träning, som ni som följer mig vet att jag är så inne i just nu. Jessica och jag värmde upp genom att cykla från Nacka in till stan. Tränings-Leila fick alla peppade till max med sin smittande träningsglädje och tips på bra 
Active & Fun hölls på Superfräscha Rica Hotel Stockholm. Vi bjöds på hälsowrap och juice. Viktväktarna presenterade sitt koncept och även om jag själv aldrig har varit med i Viktväktarna så tror jag på deras metod. Jag har flera vänner som varit med och alla har gått ned flera kilon samtidigt som de har ätit gott och har kunnat ta ett glas vin då och då. 
 
Jag är mer motiverad än någonsin att träna och äta rätt. Inte för att tappa i vikt utan för att må maximalt bra i kropp och själ. Miljoner Tack Loppi för träningspeppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin