Sicken Helg!

Den här helgen har varit magiskt underbar och gått i ett. Inte haft en chans att blogga, men det tar vi igen nu med en massa recept och tips. I lördags var jag på ett härligt träningsevent på fräscha Rica Hotel Stockholm som Loppi anordnade. På kvällen var det möhippa för min barndomsbästis som gifter sig i Augusti. På söndagen blev jag fint firad av mina små busdöttrar. Jag fick ett så fint halsband med texten 'Best Mom', som Annie hade valt ut alldeles själv. Vi åt bästa lunchen och till efterrätt hallon med youghurt, vanilj och grädde toppad med bränt socker. På kvällen blev det premiärgrillning med nya grillen och hemmafixad mjukglass.
Morsdagslunchen! Brieost, pinjenötter, jordgubbar, ugnsbakad paprika och en fläderblomsvinäger- Såååå gott. Recept kommer såklart.
Möhippa och middag i Guldrummet på Beirut Café. Det här är verkligen min favoritrestaurang i Stockholm. Det kommer in ett hav av tallrikar med de läckraste röror, ost, sallader, piroger, kronärtskocka, falafel mm mm. Servicen är alltid tiptop. Det var en riktigt rolig och mysig kväll och så roligt att träffa alla.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken fin och lyckad helg du haft! Önskar dig en bra start på veckan. Kram

2013-05-27 @ 10:44:01
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Johan

Ser ut som ni hade det riktigt bra! Jag måste ta och prova Beirut Café nästa gång jag är i Stockholm. Bokade nyss några nätters boende på Rica Hotel Stockholm på trivago där jag hittade det billigaste priset, verkar vara ett riktigt schysst hotell.

Svar: Jaaa, Beirut Café är som att stiga rakt in i Tusen och en Natt och deras mat...Det är så gott att det går inte ens att beskriva:-) Berätta vad du tyckte när du varit där. Jepp, Rica Hotel Stockholm är superfräscht!
Linda /Matstugan

2013-08-05 @ 09:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin