Grillfavoriter till helgen

 
Har nu gjort en helt ny kategori i högermarginalen, 'Grill', där hittar ni mina favortgrillningar. Här är några av dem. Burgare på Högrevsfärs med kräm på ädelost och päron till. Ni bara måste testa att göra burgare på högrevsfärs så vansinnigt gott. 
Eller Grillad högrev med hemmagjord BBQ glaze och till det en röra på feta och grillad paprika? Den här glazen är så god att man smäller av. Till glazen behöver du lite liquidsmoke för att få in den lätt rökiga BBQ smaken.. Jag hittade den på min vanliga butik och den räcker hur länge som helst. Jag har min flaska kvar och den kommer räcka hela sommaren. 
Eller helt vanlig supergod grillad flankstek! Vi åt den med hemmagjord Coleslaw med mango i. Såå gott när som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin