De nominerade grillarna är....trumvirvel...

Tadaaaa: 4 st Weber grillar, alla klotgrillar:
1. Svart - 57 cm
2. Koppar - 57 cm (för att den är så snygg)
3. Weber pro classic - 57 cm (med avlastningsytor och krokar)
4. Svart - 47 cm
 
Helst, eftersom jag ska ha den på balkong och ibland vill ta ut den på gården så vill jag ju att den är minsta möjliga. Men samtidigt måste det ju få plats med det grillade. Vad tror ni? De ovan hittade jag på Bauhaus. Kan inte bestämma mig för vilken jag ska slå till på. Blir glad om ni tycker till!
Min fina granne skickade över den här bilden från Bluebox. Det är en grillform från Nordic Ware för grönsaker och skaldjur. Stor vill-ha-faktor på den! Den måste ju få plats på grillen, får den det på en 47 cm grill? Blir kanske lite tight. Eller blir jag tvungen att hoppa över den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin