Vad görs i helgen?

Myshelg framför oss: Vi har hunnit pyssla lite med kitet hon fick av Nora och Gudmor. Ser ni att Annie har på sig klänningen jag köpte till henne i Barcelona? Den är så fin på henne att jag blir alldeles rörd då jag ser henne i den. Favorit just nu: Kiviks Smultrondryck i barnvänlig 25 cl förpackning (samma som deras i stora tetra). De är fiffigt gjorda så att du kan öppna och hälla ut i glas eller använda sugröret. Själva sugröret är rätt tjockt och går inte så lätt sönder. 
 
Vi är på dop idag i Eskilstuna och får därför skippa dansen. Ikväll ska jag planera färdigt påskmiddagen och sätta igång med att förbereda rubbet. Söndagen ägnas åt att tvätta, fixa lite med påskägg till min guddotter och sen ska jag bjuda ut min kära vän Rose-Marie till ett spännande ställe som födelsedagspresent. Mitt i allt är jag dunderförkyld och urtrött på det. Som tur är verkar barnen ok.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin