Sen la sig den här lilla korven i...

Hon gillade såklart även hon smultrondrycken från Kiviks och skrek tills hon fick den av Annie. Sedan förstörde hon nästan sugröret fast det är väldigt tjockt. Just nu är hon som en bulldozer och förstör och röjer överallt. Igår morse då jag hade superbråttom till jobbet och var förkyld och hängig passade hon på. Hittade henne på badrumsgolvet med det finaste dyraste läppstiftet som jag har (från Chanel). Det var överallt, inkletat i mattan, i hela hennes ansikte, på hennes kläder och på golvet. Det fanns inte mycket kvar till mig där inte. Var tvungen att ursäkta på dagis att jag lämande in en kletig unge och då läppstiftet var lätt brunt fick jag förklara att det nog såg ut som bajs på hennes kläder men att det inte var det, på heder och samvete. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin