Vissa dagar vill man bara åka till en avlägsen ö

Här sitter den ena halvan av syskonskaran, avlusad och lite sur för att ha tvingats till en del behandlingar av hårbotten. Den här veckan har varit en av de värsta faktiskt. Jag har alldeles för mycket på jobbet och med en hel del annat också. I lördags morse var det ett faktum att barnen hade löss i huvudet. Spenderade hela dagen med att lusa av, kamma igenom deras hår, springa till tvättstugan med alla sängkläder, städa och sanera bostaden. Sedan passade diskmaskinen på att krascha, och som inte det räckte så verkar min Iphone har kortslutit sig själv då vi skulle ringa och gratta min bror på födelsedagen. Den är nu helt död. Så det har blivit lite si och så med inlägg. Helt slut faktiskt just nu. 
På den positiva sidan, vi handlade så vi har mat under väääldigt lång tid. Orkade inte snygga in det i kylskåpet den här helgen inte, typ bara boffat in det så att det inte ramlar ut då man öppnar.
Sen har jag också en väldigt nice box med rosé i kylen, icke att förglömma:-) 

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Herregud! Stackars dej! Löss låter ju fruktansvärt. Kliar överallt bara jag tänker på det. Vattkoppor går på O´s dagis och det känns överkomligt.
Gillar din kyl. Härlig verklighet. Varför snygga till?!;)

2013-06-02 @ 22:24:53
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Leontine

Alltså. Ring när du behöver ett handtag har jag ju sagt! =) Så länge jag inte får löss så.....Haha

Svar: Mmm, jag ska! Kramar!
Linda /Matstugan

2013-06-06 @ 17:28:39
URL: http://leontines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin