Telenor - Suck!

Ni som undrar vad som hänt med min Instagram uppdatering. Jag är så trött på Telenor. Lämnade in min telefon som bara slutade fungera söndagen den 2 juli i butiken i Sickla Köpcenter. Lämnade den direkt klockan 11 då de öppnade butiken söndag morgon. De sa att jag med största säkerhet skulle få tillbaka den samma vecka eftersom de skickade iväg den direkt på måndag morgon. Idag, nästan två veckor efter ringer jag verkstaden och det visar sig att de fick in min telefon för två dagar sedan. Alltså skickade inte butiken den på måndagen, och inte tisdagen heller och antagligen inte heller under onsdagen. Inte heller kan de lämna ut en Iphone som ersättningstelefon så man kan sätta in det egna SIM kortet. När jag ringde butiken så lät de tveksamma till att jag skulle få tillbaka den innan tisdag. Jag har sedan två veckor tillbaka inga nummer, jag kan inte lyssna på musik då jag tränar, jag kan inte gå ut på nätet och fixa med bloggen eller gå in på mailen, fast jag betalar för de tjänsterna. Så dåligt Telenor!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är inte heller speciellt förtjust i Telenor. Du bör be om avdrag på fakturan för den här tiden och vägra att betala! Kram

Svar: Ja, hoppas att min telefon dyker upp snart. Kram!
Linda /Matstugan

2013-06-14 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin