Beer Can Chicken på höga höjder

Bilder från Lantmännen och Kronfågel
 
Nu ska jag iväg till Gondolen, Stockholms vackraste restaurang som ligger högt, högt, högt upp med vidunderlig  utsikt. Jag ska på grillning av Beer Can Chicken med Spot and Tell på Gondolen. Hur härligt kommer inte det bli!! Kameran är självklart med. Ni kan också delta på Spot and Tells spottings genom att gå med på deras Facebooksida. Man kan till exempel få göra en hemmaspotting med spännande produkter. Ha en fin kväll. 

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Gud, så mycket roligheter du är ute på! Lite tunt med sådant i götet tycker jag..

Svar: Så synd att du inte bor här, då hade vi setts lite titt som tätt på sådana här saker. HAde varit så roligt! Kram
Linda /Matstugan

2013-06-05 @ 21:43:16
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Kinna Jonsson

Hej! Nu har jag snart inlägget klart om Beer Can Chicken. Inga bilder med på dig - fast jag har några bra. ;-) Kramar

2013-06-06 @ 23:01:28
URL: http://kinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin