Sommarstuga - Här kommer vi!

Vi ska till min väns sommarstuga idag. Min väns man hämtar upp oss med bil strax, så snällt! Det är så svårt att komma iväg annars när jag är själv med två barn: berg av blöjor, välling, badkläder och allt annat. Vi stannar två nätter och det kommer bli otroligt mysigt. Min vän har hintat sangria och att de ska ta barnen så att jag kan gå ut och springa - bara en sån sak! 
 
Jag har förinställt några recept som jag hoppas ni kommer tycka om. Ni kommer bland annat få lära er att göra sådana här små tortillaskålar som man tar med på picknicken och fyller med smått och gott. Lätta att hålla, enkla att göra och goda att äta upp.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ni skall ha det så skönt. Kram

2013-07-15 @ 15:43:10
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej! Linda här, Emma S:s vän. :-) Jag följer din blogg och tycker att dina bakrecept är alldeles fantastiska!

Svar: Men, tack så otroligt mycket. Blir sååå smickrad och glad:-)
Linda /Matstugan

2013-07-15 @ 22:00:38
URL: http://lindatherese.blogspot.se
Postat av: Camilla

Hoppas du får några trevliga dagar på sommarstället.. Vill också åka iväg med ungarna men det får vänta ett par dagar.. Tror jag.. :-)
Väntar med spänning på receptet på dom där tortillaskålarna..

Själv har jag bakat äppelbullar i dag.. Har lagt ut receptet på min blogg om du skulle vara intresserad.. Tíhi :-)

Njut och hoppas du får fint väder.

Kram Camilla

Svar: Måste kika på dina äppelbullar, det låter hur gott som helst ju!
Linda /Matstugan

2013-07-15 @ 22:16:02
URL: http://millaotrissa.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin