Dags för dagis och dags för jobb

I helgen har det förberetts för nya årets utmaningar. Magda börjar nu på dagis, på RIKTIGT. Innan jul då Magda skulle vara sådär två veckor på dagis då var hon sjuk. Förra veckan lämnade jag henne själv på dagis torsdag och fredag och hon var hjärtskärande ledsen. Jag är en rätt blödig mamma i sådana här lägen och lämnade dagis storgråtandes båda dagarna. Det kommer med största sannolikhet bli likadant flera dagar den här veckan, usch, tung vecka alltså.  Jag har iallafall köpt Omega 3 olja till henne. Jag är väldigt övertygad om effekten av Omega 3. Magda får oljan och Annie tabletter. Jag vet att det kan ta lite tid innan effekten sätter in, så jag är inte helt förvånad om Magda blir sjuk igen, men Annie har inte varit sjuk på över ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin