Kusmite, ett riktigt myste!

Sitter och smuttar på det här Kusmiteet från Tehuset Java på kvällarna just nu. Det här är ett grönt te med ingefära och citron och så friskt, syrligt gott. Jag dricker alltid hinkvis med te på kvällarna. Jag har faktiskt haft just det här Kusmiteet tidigare, den är en favorit. Har ni någon annan favorit som ni kan tipsa om? De kostar rätt mycket så jag vill verkligen välja det bästa. 
 

Funderar på deras Detox te med det sydamerikanska örtteet mate, kinesiskt grönt te och citrongräs. Någon som testat?

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

min favorit är kusmi te som heter love med lakritssmak förstås :) kram Diana

2013-02-12 @ 11:06:35
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin