Kanel Kanel och mer kanelbak

Igår bakades det! Jag hade en påse med kanelchips, små kanelknappar, ni vet precis såna som det finns i choklad. Jag brukar kalla dem chokladknappar. Jag fick en påse kanelchips skickade till mig från min kära bloggkollega Hovkonditorn, eller Katarina. Hon bor i Singapore, så där finns de, eller i USA såklart. Ni som inte har tillgång till dem kan precis lika gärna köra med choklad: vit, mörk eller mjölkchoklad. Recepten kommer!
 
Kanel- och Apelsinkaka! Mmmmmmmm
 
Nu måste vi kasta oss iväg till skridskobanan. Fin söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser jättegoda ut! Väntar med spänning på recepten=)

2013-02-17 @ 10:17:36
Postat av: Katarina

Mums, så gott! Kram vännen!

2013-02-17 @ 12:07:53
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin