Vardagsräddning

I somras började jag beställa mat på nätet genom mathem.se. Jag har inget samarbete med dem genom bloggen, inga rabatter. Vill bara så rekommendera dem. Det har så räddat min vardag. Att slippa stressa iväg till affären efter jobbet, slippa släpa på kassar tyngda av mjölk och blöjor är så skönt. Nu lägger jag in det jag behöver handla på 'Min sida' då jag kommer på att jag behöver något. Jag har köpt ett leveranskort för en symbolisk summa på 1 kr, vilket göra att alla leveranser mellan tisdagar och fredagar är gratis. De har en så lättanvänd sida, en supertrevlig kundtjänst och är punktliga med sina leveranser. 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Åh så smidigt! Hur fungerar det annars? Kan man handla på ica osv och de levererar maten? Något måste ju liksom kosta känns det som?

Svar: Man registrerar sig på mathem.se. Sedan plockar man bara i varor genom att klicka runt. De har gått back massor sedan de startade, men säger att de ser det som ett långsiktigt projekt. Allt är väldigt smidigt med 'Mina sidor', man kan lägga upp listor med basvaror som man alltid handlar. De har också en hel massa delikatesser som finns i saluhallar t ex kalixlöjrom, fin choklad och fudge från Thorntons, hummer osv. Om man beställer för under 500 kr så tillkommer en expeditionsavg på närmre 100 kr. Den missen gjorde jag första gången. Men nu väntar jag tills jag kommit upp till 500kr innan jag skickar iväg beställningen och bestämmer leveransdag och tid.
Linda /Matstugan

2013-08-28 @ 17:50:50
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för tipset sedan förut bästa du och påminnelsen nu, har just gjort min första beställning :D!

2013-08-28 @ 23:26:23
URL: http://moonmyword.wordpress.com
Postat av: Ida Nilsson

Det låter ju hur bra som helst! Dock finns det inte möjlighet för mig som inte bor i någon utav de städerna där det fanns såg jag förut. Tyvärr :(

Svar: Åh, vad synd. Testa ringa till dem och fråga om de har planer på att börja där du bor. De är otroligt tillmötesgående och trevliga på Kundtjänsten. Kontakta oss:
Kundtjänst
[email protected]
Tel: 08-120 21 700
Linda /Matstugan

2013-08-29 @ 13:54:36
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin