När man inte får nog...

Tja, då träffas man igen. Vi umgicks hela kvällen igår och idag drog jag iväg med barnen till Rose-Marie. Vi åt så goda pajer. Det var också ett skal till dem som var av det nyttigare slaget och smakade scones, mums!
En av mumspajerna. Sedan tog Rose-Maries man med sig Annie och Zack till Klätterverket där de har klätterväggar även för barn. Så gulligt av honom, de hade haft så roligt och klättrat högre än högst, busat, stojat.
Vi drack under tiden te hemma och Magda och Leah lekte.
Och, avslutningen blev den här skapelsen. Oemotståndlig med kanel äpple, pecannötter och en kolafrosting. Kika in hos Rose-Marie för recept. Sedan småsprang vi hem i ösregnet, jag bad Annie att inte hoppa i vattenpölar så att jag blev blöt, hon 'råkade' hoppa ändå. Magda somnade i vagnen. Jag är väldigt svag för regn, tycker om ljudet, att komma hem blöt och byta kläder, krypa upp i soffan, höra regent smattra på rutorna. 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

mysigt och den där kakan såg oemotståndlig ut..kram Diana

2013-08-09 @ 07:42:24
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin