Marabouparken

Ni får Instagrambilden eftersom jag för miljonte gången hade med kameran men glömt minneskortet i datorn (tar ut det och sätter in det i datorn för att överföra kort). Marabouparken ligger i Sundbyberg och blev för några år sedan vald till Sveriges vackraste park. Här finns också en perfekt stor plaskdamm (Idag var dock vattnet kallt). Det är grunt, inga kanter och intill en gigantisk gräsmatta. Uppför kullen finns även ett fik med bakverk, smörgåsar och sallader utöver det vanliga. 
 
Vi hade bästa sällskapet av min vän Erika och hennes två flickor som är precis lika gamla som Magda och Annie. Det var en riktig lyxdag för mig för Erika messade mig dagen innan och sa att hon fixade lunch, fika och allt till oss allihopa. Det händer verkligen inte varje dag det. Vi hade så roligt och bra att det nästan kändes lite sorgligt att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin