Helgplaner?

Vad har ni för helgplaner? Jag ska framförallt krama barnen så de blir nästan gula och blåa. Har varit så mycket med dem under sommaren och nu ser man dem bara en stund på kvällarna. Veckan har inneburit en hel del jobb och en massa roligt, men jag har också fått konstaterat att jag har brutit min stortå (som jag har haft smärtor i under två veckor), jag har under den tiden överbelastat motsatt höft för att slippa stödja mig på tån och nu har jag så otroligt ont i höften. Nu tror ni kanske att jag inte kommer springa Tjejmilen, men jo, jag kommer tejpa, springa och sedan smärtstillande efter. Bra plan. Utöver det har jag fått en riktigt dålig nyhet i veckan. Livet...Därför behöver jag krama barnen extra mycket.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Linda krama barnen i helgen! Massor av kramar från mig också
Gunilla

Svar: Miljoner Kramar tillbaka till dig älskade moster! Tänker på dig...
Linda /Matstugan

2013-08-23 @ 22:56:01
Postat av: Katarina

Man måste komma ihåg att ta vara på varje stund. Livet är skört och man vet aldrig vad som kan hända. Stor kram till dig!

Svar: Ja, verkligen. Ibland blir man sådär extra påmind om hur skört livet är. Man borde komma ihåg det varenda dag. Bästa Kramarna till dig Katarina
Linda /Matstugan

2013-08-24 @ 11:59:25
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Leontine

Vill också kramas med er!

Svar: Jamen, vi kramas mer än gärna med dig ju:-) Höras imorgon? Kramar
Linda /Matstugan

2013-08-24 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin