Hallonslush

Nääämen, upptäckte då jag gick igenom mina hallonrecept att jag har totalt glömt att lägga ut mitt favoritrecept på hallon, Hallonslush. Vi gjorde den för någon vecka sedan, jag fotade, lade ut på Instagram, där jag även skrev ner recept. Trodde på något sätt att jag även lagt ut den här. Men, bättre sent än aldrig! Vassego!
 
Hallonslush för (4 pers)
1 ask á 250 g frysta hallon
1 burk persikor i lag (låt stå i kylen innan så de blir kalla)

Gör så här:
Häll över lagen från persikorna i ett glas. Spara! Mixa frysta hallonen med persikorna med mixerstav till en jämn smet. Späd ut med lagen tills du får en lagom konsistens på slushen. Jag använder nästan hela lagen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin