Friends på Skansen

Idag har varit en  riktigt fin dag. Det är lyx att spendera dagen med enbart ett av sina barn, som jag gjorde idag med Annie. Det är lyx för henne att få ha mig för sig själv och för mig att kunna fokusera bara på vår relation. Vi var idag inbjudna av Prat PR och Skogaholms limpa, just nu Kompislimpan, till Friends på Skansen. 
Friends hade anordnat Sveriges största manifestation mot mobbning på Skansen. På scen uppträdde YOHIO, Oscar Zia, Ulrik Munther, Jonas Gardell mm. 
Det fanns även en massa andra aktiviteter och självklart hela härliga Skansen. Vi hängde, mer eller mindre, hela dagen med Diana och hennes charmiga killar. Barnen gjorde slajm i slajmverkstaden, de lekte i lekparken, testade på basket och åt våfflor. Annie och jag gick även iväg till Lill-Skansen som är en storfavorit. 
Vi avslutade dagen genom att svänga förbi på ett Garden Party på Söder. En oförglömgligt bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin