Avocado- och banandrink - Min första gröna drink - God Morgon

Som jag har laddat för att göra en grön drink. Då jag reste runt i Brasilien för många år sedan så drack jag en så god avocadodrink och jag har alltid tänkt att jag skulle göra en liknande. Här är den:
 
Du behöver (per stor drink)
½ avocado
½ mogen banan
1 persika (med eller utan skal)
5 blad babyspenat
ca 1½ dl äppeljuice
5-8 isbitar
 
Gör så här
Dela avocadohalva, banan och persika i mindre bitar. I med allt i mixern. Häll på äppeljuice och i med isen och spenatbladen. Mixa slätt. Är det för tjockt så spä ut med lite äppeljuice och mixa ytterligare några sekunder. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Slurp, gott och nyttigt. Kram!

2013-08-09 @ 14:16:25
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin