Matstugan är Bloggkompis med MICKI

Till micki.se
Bland väldigt många sökande så blev Matstugan uttagen till att under 2013 bli Bloggkompis med MICKI! Jag är ärad och så lycklig över att Matstugan, jag, Annie och Magda ska få vara med och representera MICKI framöver. Det betyder att ni läsare kommer få vara med om produkttester, nyheter, följa med bakom scenen och inte minst få chansen att vinna produkter från MICKI! 
Jag sökte eftersom vi här hemma har så många av MICKIs produkter:  Gå vagn, kuddar, pippiperukerna och utklädningsset, pippidocka, Herr Nilsson mjukis, Lilla Gubben käpphäst, brödkavel och gourmetspis, för att nämna några. Allting har varit av högsta kvalitet och gett barnen så mycket glädje precis varenda dag. Vad har ni för MICKI saker? De flesta jag känner har haft en gå vagn och många har deras plocklåda, vad har ni?
Gourmet Spisen med induktionshäll, slåss de om ibland. Men för det mesta är det team work kring bak och matlagning av det mest vilda slag.  

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Kul då får vi ses mer framöver för vi har ju också blivit bloggkompis med micki :)spis,gå vagn och plocklåda bla kram Diana

Svar: JIPPIII! Så himla roligt att både du och Bambi är med! Ser så fram emot det! KRAMAR
Linda /Matstugan

2013-04-06 @ 16:09:00
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: sofie mumsfillibaba

Vad roligt! Hänger med och tar gärna del av tips på mikis produkter. Finns en hel del även i detta hem och fler lär det nog bli. Spisen ser ju cool ut!

Svar: Sofie, spisen kan jag verkligen rekommendera. Barnen är helt galna i att leka med den. Vi har den i köket och den har som sagt en induktionshäll så barnen lätt kan knäppa på och av plattor. Snygg är den också.
Linda /Matstugan

2013-04-06 @ 21:22:33
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Veronica

Grattis! Vad kul!
Här hemma finns en hel del MICKI saker bl.a. En lära gå vagn, en spis, Pippi utklädningskläder, plocklåda... Ja det är bara att fortsätta. Har väl blivit en hel del av slumpen men även för att det är bra saker.
Ska bli roligt att följa dig under året:)

Svar: Tack Veronica! Ja, vi verkar ha precis samma saker här hemma som ni har. Jag tycker också det ska bli så roligt att upptäcka mer om MICKI.
Linda /Matstugan

2013-04-06 @ 21:45:34
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Det blev jag med! Åh, va roligt!! Då får vi hänga på Astrid Lindgrens Värld tillsammans :)

Svar: Jaaa! Det var en av de första saker jag tittade efter om du var med vännen! SEr frma emot hänget. Har ni det bra? Saknar er här hemma. Kramar
Linda /Matstugan

2013-04-07 @ 07:23:26
URL: http://bambi.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag blev också utvald. Jag har aldrig hälsat på dig men har koll på alla andra utom två loppibloggare. Skall bli jättespännande att se vad som händer under året.

Svar: Så roligt att du kikade in och jag ser fram emot att ses live! Kikar tillbaka till dig:-)
Linda /Matstugan

2013-04-07 @ 22:39:49
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin