Intention: Köpa fredagsfika till kollegor

Resultatet. Känner ni igen er? Så här blir det nästan alltid för mig. Igår tog jag en promenad till Tehuset Java för att köpa en box med Summerbird Grand Cru gräddbollar till fredagsfikat (to die for). Jag kommer därifrån med 2 boxar av dessa mini lyxgräddbollar, 4 lakritsteer, 1 rooibos rabarber/gräddte, 1 Kusmi Detoxte, 3 tepåsar med det nya Kusmi detoxteet, 1 påse av Summerbirds nougatmandlar, 1 ask med Lakritsfabrikens stänger och en bunt färgglada picknickskedar från Rice.  Vad hände? Men så nöjd jag är.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, jag förstår dig så väl, med så mycket gott att välja mellan, måste man ju bara köpa nästan allt :) Kram

2013-04-19 @ 14:00:42
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin