Snabblunch då man ska till fotbollsträning och kalas på en och samma dag



Vi hade bästa Leontine här på lunch i söndags. Eftersom jag var själv med barnen och skulle hinna till både fotbollsträning och kalas på en och samma eftermiddag så blev det till att vara smidig. Använde färdig gratäng från Alströmer - Fransk Lyxgratäng. Den är gjord på naturliga råvaror och verkligen supergod. Har testat många andra potatisgratänger, men den här är den enda som smakar krämigt hemmagjord. Kycklingen är Kronfågels färdiga rosmarin och bacon som kommer förpackade två filéer, så lagom till 2.Man sätter bara in förpackningen i ugnen och på 20 min klart. 
Leontine var med som hejaklack till Annie på fotbollen och busade massor med Magda. Ser ni Annies min? Suck! Hon har en särskild min som hon plockar fram då jag ska fota nuförtiden - JÄÄÄTTEKUL! 
 
Ps. Jag fick så fina presenter också. Ett underbart doftljus med lukt av äpple och kanel och en så fin skål. Ni får se på bloggen snart!

Kommentarer
Postat av: Leontine

Tack för mysig dag! Och mat! Alltid lika mysigt. KRAM

2012-09-05 @ 11:48:36
URL: http://shrinknurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin