Pressdag på PratPR

Jag och Magda var på PratPRs pressdag häromdagen. Ni såg den fantastiska Höstpäron-tårtan tidigare. Både jag och Magdis blev väl utfodrade. Medan jag smaskade i mig flera tårtbitar slurpade Magdis i sig Nestlés nya fruktsmoothies. Hennes favorit blev jordgubbssmoothien.   
 
Vi fick också en titt i deras showroom där jag fastnade för kollektionsproverna från Reima och Vossatassar. Reima är mitt favoritmärke och jag har haft flera overaller och mössor. Reima är Nordens ledande tillverkare av barnkläder, men inte alls så känt i Sverige som resten av Norden. De overaller och mössor jag haft har jag tvättat en massa gånger och de ser fortfarande nya ut. Jag gillar också deras mönster. Det jag inte visste var att de hade skor och stövlar också, verkligen så fina!
Vossatassar, Norges stolthet, är rätt okänt för mig. Deras underställ i monsterull vill jag verkligen ha till Annie. De har merinoull på utsidan och bomull på insidan. Annie, är som många barn väldigt känslig för ull direkt mot huden. Dessutom så är underställen väldigt söta med monstrerna på. Deras sommarkollektion med regnställ och joggingdressar i glassiga fäger ser jag fram emot.
Sorels skor är en dröm och jag skulle verkligen vilja ha ett par. De  finns även till barn, underbara!
 
Tack PratPR  för en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hittade till din blogg för ungefär ett år sedan men har aldrig kommenterat tidigare. Jag skulle kunna skriva hur god mat du gör men jag vill hellre säga vilken underbar person du verkar vara! Jättemysig och en superbra mamma :)

Svar: Oj, blev alldeles tårögd. Tack! Vad gulligt sagt, gick rakt in i hjärtat. Kram!
Linda /Matstugan

2012-10-19 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin