Monster Cupcakes - BUUU!

Vi gjorde de sötaste monster cupcakes och tog med då vi besökte nyfödda Love med föräldrar i Eskilstuna. Annie och jag pysslade kvällen innan. Det är ett kit från Panduro där allt kommer med förutom färskvaror. De har vassa tänder och ögon av sockerpasta. 
 
Annie klipper ut monsteromtagen till själva formarna. Krävdes en del koncentration, hon gorde några och jag gjorde några. Roligast tyckte hon det var att göra ögonen och de vassa tänderna i sockerpastan. 
 
 
 
  BUUUU 

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Fick också ett sådant kit från Panduro. Bara testat macroonen. Tyckte de var sådär goda men lätta att göra. Iofs aldrig gjort "riktiga". Sånt där "pilligt" bakande är inte mycket för mig. Kanske därför jag tyckte det kunde vara kul att testa. Monstermuffinsen spar jag nog till närmre Halloween!:)

2012-10-05 @ 21:46:30
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin