Matstugan presenterar stolt:

Alexander Öqvist

 

Jag heter Alexander Öqvist och är en 24 årig grabb från Södermalm i Stockholm. som brinner för allt som har med träning och kost att göra. Att kunna hjälpa folk till bättre hälsa och välmående är något som jag tycker är otroligt kul.

 

Jag har senaste året bott i Norge och arbetat som Personlig Tränare på en av Norges största träningskedjor. Nu jobbar jag för Norges mest växande företag inom kostillskott, träningstillbehör & Online Coaching, MyRevolution. Här jobbar jag dessutom fortfarande som Personlig Tränare & Online Coach. Jag erbjuder tränings & kostprogram anpassat efter ditt behov och förutsättningar.

Dessutom driver jag bloggen http://www.ptalex.wordpress.com där jag lägger upp diverse artiklar om träning, kostillskott och kost. Jag kommer nu att börja gästblogga om träning & kost här på Lindas blogg framöver. Det kommer att komma upp artiklar om styrketräning, kostillskott, träningsmyter och en massa andra tips. Det ska bli otroligt kul och motiverade att få dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter kring ämnet. Om det är någon som önskar att jag ska skriva om något speciellt så är alla förslag välkomna!

 

Det går bra att kontakta mig på [email protected] eller facebook vid frågor om träning, kost, personlig träning osv.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Välkommen! Roligt med inslag av träning och kost här hos Linda, alltid uppskattat och intressant!

2012-10-22 @ 14:23:32
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Matilda

Heja Alexander! Kul att ni samarbetar!

2012-10-22 @ 21:54:59
Postat av: Alexander Öqvist

Tack! Blir otroligt kul det här )!

2012-10-23 @ 07:21:57
URL: http://ptalex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin