Flammkuchen - Nam Nam

 
Jag sitter och mumsar i mig Flammkuchen som jag köpte med mig från Schweiz. Vissa saker måste jag alltid äta och köpa med mig och Flammkuchen är verkligen en av de sakerna. Åh, så GOTT!! Det är som pizza med med creme fraiche istället för tomatsås, och toppad med skinka. Måste testa att göra själv. Är det någon som sitter på ett recept så snälla snälla. 
 
Äter ni något gott?
 
Ps. Under helgen kommer recept på mumsiga muffins, kladdkaka med spännande innehåll och lite annat smått och gott! Ha en riktigt fin helg!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh! Flammkuchen väcker sånna minnen från alla mina turer nere i Tyskland! Så fantastiskt gott är det! Jag har ett kanonrecept på det. Ska rota fram det och skickar över det till dig så fort jag hittat det :-) Ha en fortsatt skön helg! Kram

2012-10-27 @ 15:25:57
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin