Skinande rent, sjukstuga och brakmiddag

 
Har varit sjuk sedan igår. Magda har åkt på något igen, och jag som sover med henne i stort sett varje natt, och nära nära, har fått hennes baselusker. Sedan har jag inte heller sovit så mycket då hon varit sjuk. Jag har burit henne och hållit henne upprätt så  hon kan andas lättare, gett henne febernedsättande, nässpray och använt näsfridan. 
Det är stökigt här som bara den. Men imorgon på morgonen är det dags för min vinst i Bambis tävling om en hemstädning från Cleaning Services! En städare kommer hit 9 på morgonen. Det ska bli underbart att se resultatet och framför allt att en vecka slippa städa!
På kvällen har jag planerat en brakmiddag. Jag var från början inbjuden till en födelsedagsfest, men kan inte gå för jag har Annie och ingen barnvakt. Så är det bara. Blev lite ledesn över det, men bestämde då att göra det till en superduper kväll på hemmaplan. Så imorgon kväll är det överraskningsmiddag för 6 personer inklusive mig och Annie. Jag har ett tema och har planerat det här i detalj, men det är hemligt för de inbjudna så ni får se snart! Men det kommer bli riktigt bra!! 
 
Ha en riktigt fin fredagkväll och helg!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Krya på er! Överraskningsmiddag låter kul! Kram

2012-11-09 @ 14:57:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: sofie mumsfillibaba

Usch! för baciller. Men tummen upp för städning!

Svar: Ja Ha Ha! Precis mitt i prick1
Linda /Matstugan

2012-11-09 @ 22:00:53
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin