Räddaren i nöden för en liten sjukling

Magda hade 40 graders feber i förra veckan och var så så ynklig. Hon vägrade totalt att äta, ville bara dricka välling. Jag blir alltid så orolig då mina barn inte äter (vilket händer sällan, som tur är). Provade att ge henne Nestlé Barnmats Min frukt, och de slurpade hon gladeligen i sig, tack och lov. De är fruktsmoothies gjorda på 100% frukt och inget tillsatt socker. Så nöjd över att få i henne en fruktkick. 
Dagen efter: lite sol, luft, och några Min Frukt senare var vi verkligen på banan igen, ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Blir också orolig när min matglade son inte äter, ofta är han kanske inte hungrig helt enkelt för när han väl äter så äter han mycket!!!:)
Jobbigt med feber. Testade de där fruktpåsarna och de var poppis. Perfekt när man är på vift. Ibland känns banan väldigt tjatigt!

2012-11-07 @ 22:45:20
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin