Nämen, vet ni vad?

Jag vann, bara sådär, produkter från Bambino-MAM för 1 000 kr. Jag var verkligen helt oförberedd på det. Jag hade en paketavi och hämtade ut paketet. Öppnade det och det svämmade över av nappar, flaskor, muggar, napphållare osv. 
 
På medföljadne lapp stod det GRATTIS till vinsten. Du gissade rätt på antalet nappar, det var 205 st. På UnderBARA barnmässan för några veckor sedan gissade jag antalet nappar i Bambino-MAMs monter. Jag som aldrig brukar gissa ens i närheten av rätt då jag ska gissa antalet på något. Jag kände mig plötsligt som Einstein nästan.  
 
Så nu har Magda självlysande nappar, rosa nappar, gröna nappar, sprillans ny vällingflaska, napphållare, pipmugg mm mm. 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis!
Vad kul att vinna när man inte ens har en tanke på det! Jag är också en sån som aldrig vinner, så om man nån gång gör det blir man ju extra glad :-)

2012-11-08 @ 21:07:52
URL: http://nybergsmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin