Lunch hos Jessica

 
Igår på min mammalediga dag blev jag bjuden på lunch av Jessica: Broccolisoppa med gott bröd (såklart). Mysigt att uppdatera med Jessica. Vi har inte setts på några veckor då hon jobbat med sin bok för fullt och jag har haft så otroligt mycket jag också. 
 
Hon ville inte vara med på bild, men det fick hon vara ändå. Det är inte direkt några pinsamma minutrar då man träffar Jessica, vi babblar om högt och lågt, uppdaterar, pratar massa mat, skrattar och pratar lite framtid. 
 
Fick även efterrätt på en helt vanlig onsdag. Det blev gudomligt god kladdkaka med kola, nötter och maräng. Hon har ett liknande porslin som min mormor hade och jag blev alldeles nostalgisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin