Lite förslag på adventsgott

Jag ska baka lite ikväll. Har lovat att ta med fika till mina kollegor på mitt rum till fredag. Dessutom ska jag göra fudge, älskar fudge! Men här kommer lite tips på mina advenstfavoriter från tidigare år. Först ut är Minipepparkaksformar med ädelostkräm, konjak och päron. De blev så populära på mina mingel. 
Polkafudge, vansinnigt gott!
Kanderade mandlar, så lätt och snabbt.
Vita stjärnor och mörka hjärtan med nougat och saffransmarsipan
Chokladfudge, en klassiker! Här är ett gammaldags recept som smälter i munnen

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Så mycket gott! Polkafudgen blev jag lite sugen på!

2012-11-29 @ 21:34:10
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: milla

Mycket smarrigt var det här:)
kanderademandlar var länge sedan muma

2012-11-30 @ 23:57:03
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin