Suck...

De ringde just nu från akuten där vi var i onsdags kväll med Magda. Proven de då tog var inte så bra, de visade på en mycket kraftig infektion och de vill ta om proven. Vi ska alltså tillbaka till akuten för prover imorgon bitti. Fjärde läkarbesöket för den här veckan. Jag känner mig så sliten, orolig och trött.

Jag har några inlägg som är klara, som jag lägger in nu med tidsinställning. Om det är lite dålig uppdatering här på bloggen inom de närmsta dagarna så vet ni varför iallafall.
 
Om allt går bra med proverna imorgon så ska jag ta med mig Annie till Skansen några timmar, medan Magda är med sin pappa hemma hos oss. Annie har fått stå tillbaka så mycket för Magdas skull och jag har bara varit en trött och sur mamma utan tålamod i över en vecka nu. Imorgon ska jag vara en rolig mamma med oceaner av tålamod som köper glass, bär lite på henne, pratar om allt, lyssnar aktivt till allt och får henne att skratta mest hela tiden. Det blir bra!
 
Kram och ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Styrkekram! Hoppas allt blir bra snart!

2012-05-19 @ 02:07:04
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: sofie mumsfillibaba

Förstår att du känner dig sliten och otillräcklig! Styrkekramar och håller tummarna att allt känns bättre snart!

2012-05-19 @ 14:26:00
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Saerv

Åh hoppas besöket går bra och att provsvaren är bra..kommenterar inte så ofta men läser din blogg troget och tycker den är superbra. Kram och ha en så fin helg det går!

2012-05-19 @ 19:35:15
Postat av: Linda-matstugan

Tack så mycket för snälla ord och omtanke! Verkligen värmer! Allt verkade ok på sjukhuset idag:-)

2012-05-19 @ 22:41:39
URL: http://matstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin