Härlig Helg!



Jag har haft en sån underbar helg. Skulle ha berättat om den redan i förrgår, men nu två kvällar i rad har jag somnat vid läggningen av barnen, skönt men lite stressande. Hur som Jag åkte till en god vän med familj och sov över med flickorna. Jag blev så bortskämd! Det serverades, som alltid hos henne, fantastisk mat. Den här gången härlig pasta med lite chili och ovanpå grillad lax och scampi och färska grönsaker.


Både Magda och Annie skämdes också bort med massa lek och bus. Mina vänner tog hand om flickorna på allra bästa sätt då jag gick ut och sprang i skogen en vända. Då jag kom tillbaka var bastun på. Jag fick duscha och basta i lugn och ro medan flickorna hade det toppenbra.


Philip bar ut en hög med gosedjur till Magda, himmelriket!


Efterrätten blev en vit kladdkaka med lime eller citron i, så ljuvligt god! Jag återkommer definitivt med recept på den.


Tack så otroligt mycket för övernattningen med sovmorgon, löprunda i skogen och allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin