Som balsam för själen

Magda sover sött...och kommer fortsätta så, hoppas jag! Vi var tillbaka till sjukhuset idag för att ta om alla prov. De provsvar de fick direkt visar på att hon är frisk nu, förutom att hon har dubbelsidig öroninflammation förstås. Hennes sänka är nu 9 jämfört med 80 då vi var här i onsdags (den ska ligga under 10). Men ett provsvar ska analyseras och det får vi reda på i veckan. Det var det som såg så dåligt ut förra gången. Det återstår alltså att se vad det säger. Men jag märker på Magda att hon mår så mycket bättre nu.
Efter sjukhuset tog jag Annie till Skansen på några timmar av total egentid med mig. Vi åt glass, busade runt, tittade på renarna, sälarna, grisarna och åkte karusell. Bara vi två.
 
Nu ska det nog bli en bra vecka!
 
Ps. Tack Saerv, Katarina och Sofie för fina kommentarerna. De värmde massor!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härligt att höra att Magda är bättre! Styrkekram!!

2012-05-20 @ 04:55:30
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin