GLAD MIdsommar från oss

 
När ni läser det här inlägget så sitter vi hela min lilla familj på tåget till småland. Vi ska fira midsommar med min syster och hennes familj. Vi har längtat så och äntligen är vi på väg. Jag har förinställt inlägget så jag hoppas att det är på tåget vi är då du läser det här. Jag hoppas att jag ska lyckas ta mig till tåget och byta till buss med baby, barnvagn, 4 åring, väska på hjul, skötväska, ryggsäck, ytterligare väska och massa annat. Lite orolig...Måtte det funka! 
 
ÖNSKAR ER EN FIN MIDSOMMAR MED GOD MAT OCH GOTT SÄLLSKAP
 
KRAM/Linda
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Önskar er en fin midsommar hos din syster! Kram

Svar: Tack detsamma Katarina! Firar du midsommar? Varm Kram!
Linda /Matstugan

2012-06-21 @ 11:08:33
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: cecilia

glad midsommar! jag hoppas du får möjlighet att äta gott men ffa vila och bara ta det lugnt!

Svar: Tack detsammma Cecilia, gulligt och omtänksamt skrivet! Kram!
Linda /Matstugan

2012-06-21 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin