Jordgubbarna rakt in i isglassen

 
 
Jag är helt såld på den jordgubbslemonad som jag gjorde innan midsommar, den är så så god. Jag gjorde den igen, vi drack halva kannan och andra halvan blev isglass med jordgubbssmak. En isglass som definitivt släcker törsten och är nyttig och god på en och samma gång. Du hittar receptet på Jordgubbslemonaden HÄRBara att hälla upp i glassformar av valfritt slag. Glasspinnar hittade jag i storpack på Panduro. 
 
   
Använde dessa glassformar som jag skickade efter på nätet i vintras
 
 
Magda fick smaka sin allra första glass: lite gott, lite konstigt, lite kallt...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oh boy vilken störtskön blogg du har! Jag snubblade in här pga den där kyckling-tävlingen du är med i, o jag har hittat massor med recept jag bara måste testa. Så jag kommer hälsa på titt som tätt :-D

Svar: Miljoner tack Mikaela, blev verkligen glad för din kommentar! Hoppas du får en fin helg och att vi 'ses' snart igen/Linda
Linda /Matstugan

2012-07-06 @ 20:41:15
Postat av: Maria Brorsdotter

Vilka fantastiska recept! Så otroligt inspirerande och vackra bilder. Den här bloggen lägger jag till i mina favorter!

Svar: Åh, tack snälla för de gulliga orden! Hoppas du får en fin sommar! Jag fortsätter att bjuda på lite sommarrecept:-)
Linda /Matstugan

2012-07-06 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin