Jag har fått en award!!

Den här finfina awarden har jag fått av inte bara en annan bloggare utan faktiskt av två, nämligen underbara Anna på Frostrosor och Katarina på Hovkonditorn - Två bloggar som jag beundrar massor. Tack söta ni, jag blev alldeles rörd.
Till Awarden hör en uppgift.
Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste”
och utnämningen ges endast till bloggar med
färre än 200 följare/prenumeranter .
När man får utmärkelsen ska man göra följande:
Tacka den som gett dej utmärkelsen och länka.
Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden
vidare till och låta dom veta det genom att lämna
en kommentar hos dem.
Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna
utmärkelsen vidare…
.

Jag lämnar awarden vidare till:

Sannas Picknickkorg för att hon är så mysigt, Astrid Lindgren pysslig
mumsfillibaba där det ena goda avlöses av det andra
smaskelismakens för hennes färgglada, härliga mat
En smak av Karin för så fina upplägg, läckra recept och en rolig story med babyn
Kärlek på tallrik, Alexandra får awarden trots att jag vet att hon redan fått en från annat håll. Hon får en att vilja bli vegetarian med sina härligt, kluriga recept

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Tack snälla du! Ska klura lite och skicka vidare!

2012-01-13 @ 14:05:33
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Erika Skogly

Nej, men vad glad jag blir! Jag har aldrig fått en award förut! Tusen tack!

2012-01-14 @ 12:41:58
URL: http://smaskelismaskens.blogspot.com/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åååh, nej vad härligt! GRATTIS! Du om någon är värd en award, det är alltid lika kul att kika in hos dig :) Och tack, TACK för awarden du gav mig, jag blir så glad så glad <3

2012-01-16 @ 22:31:55
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Sanna

Tack snälla Linda för den fina awarden Blev jätteglad över den och ännu mer glad för att du tycker att jag är mysigt Astrid lindgren pysslig känns superkul<3

Ha en underbar dag

Kram sanna

2012-01-18 @ 12:16:51
URL: http://sannaspicknickkorg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin