Idag kommer Filip!!!

Bild från Årets kock finalen 2011

Idag blir det LYX LYX LYX!!! Filip Fastén kock på lyxrestaurangen Le Rouge här i Stockholm kommer hem till mig och lagar middag till mig och några vänner (Mitt pris i tävlingen om Det Bästa Vita Julbordet). Han kmmer runt 15 så ska vi laga till sådär 18.30.  Jag vet menyn nu, men håller lite på den.....ni får ha lite tålamod! Det kommer iallafall bli makalöst gott, det kan jag lova er.

Filip ringde mig idag och all nervositet försvann. Vilken go typ han verkar vara. Han tar med sig porslin och glas, så jag ska slippa diska! Jag blev nästan tårögd där. Jag berättade att jag bara hade en vass kniv, resten kan man glömma. Då sa han att han skulle ta med sig verktyg för att slipa knivar och lära mig hur man gör. Han verkar genuint trevlig. Jag tror att vi kommer komma bra överens!

Ni får se alla bilder inom kort, så håll koll på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jeij!! Jag väntar med spänning vad det blir för gott! Njut av dagen! Kram

2012-01-28 @ 10:54:31
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: sofie mumsfillibaba

Hoppas det blev bra! Ser fram emot bilder och meny!

2012-01-29 @ 17:20:44
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin