Lite Behind the scenes foton


Så här kan det alltså se ut då Filip Fastén gästspelar. Svensk fågel anordnade tävlingen om Det Bästa Vita Julbordet. De ville dokumentera händelsen och därför var Rikard med. På sikt kommer det publiceras, jag återkommer om det. Han tog miljoner bilder under dagen.



Här var vi alla rätt oroliga att han skulle dratta i golvet. Barstolarna är inte stilla utan snurrstolar. Dyr, fin kamera i golvet hade inte heller varit roligt, men det verkade som han var van att balansera så här.



Det här ville jag visa bara för att ni skulle se hur ordningsam Filip är! Allt uppställt snyggt och fint rakt igenom sessionen. Han diskade allteftersom, ställde in i diskmaskinen och hade superkoll på var allt var. Beundransvärt, tyvärr inte riktigt som mig under matlagningsstunderna. Han var också så grymt förberedd. Där har jag lite att lära minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin