Jag gick till final!!!!


JA, TACK VARE ER så gick jag till final i Vaniljimportens tävling där man ska bidra med sitt bästa vaniljrecept. Jag var en av åtta bloggar som fick flest nomineringar. Tusen miljoners tack för stödet! Det betyder mycket mycket mer än något annat faktiskt. Ni kan inte ana vad glad man blir för varje person som i kommentarsfältet skriver att de nominerat mig och matstugan, eller de som inte har skrivit något men uppenbarligen tagit sig tid till att nominera mig.

Vad händer nu? Jo, jag ska mellan 6 och 12 februari lägga in ett inlägg på min blogg som är mitt vaniljrecept i tävlingen, sen kommer alla som nominerat bloggar få ett mail att de nu kan rösta på det receptet de tycker verkar bäst. Sen avgörs vinnaren, så nu kör vi!!! Jag har två vaniljrecept som jag står och velar mellan....SVÅRT!!

Ps. Alexandra från Kärlek på tallrik - Tack för din röst också, har inte glömt den söta du;-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

ÅH - GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!! Vad roligt <3 Ser fram emot ditt vaniljrecept!



Haha, oh, ett hedersomnämnande; då är jag nöjd igen ;)

2012-02-01 @ 23:55:59
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Grattis Linda! Du gör det igen! Vinner! Kram moster G

2012-02-02 @ 00:51:44
Postat av: Katarina

Yes!! Lycka till och spännande att se vad ditt bidrag är:)

2012-02-02 @ 02:09:34
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: sofie mumsfillibaba

Grattis! Vad spännande!

2012-02-02 @ 16:34:07
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: elisabeth

YES !!!



till dig stort grattis.. nu kan vi bara sitta och vänta på ditt bästa vanilj recept...



jag kan bara tillägga att kakor som jag nu gör med dessa fantastiska vanilj stänger som jag har köpt efter du tipsat blir himmelsk goda !!



// elisabeth i Vännäsby

2012-02-02 @ 21:17:15
Postat av: Mary

kul linda! roligt att läsa kram!

2012-02-02 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin