Julklappstips

 
Jag har handlat de flesta av mina julklappar på Tehuset JAVA i år. Tänkte jag skulle visa er ett axplock av vad det blev. Till några barn vi känner blev det varsin SIGG flaska. Annie har haft flera och de är perfekta: tillverkade i aluminium så de väger nästan ingenting, de läcker inte, 100% återvinningsbar, tar inte smak och tål att tappas utan att de går sönder. Underbara. På Underbara Barn Mässan tidigare köpte jag varsitt charmigt set till Magda och Annie med termos och burk med uggla och ekorre på. Har letat överallt efter dessa för att de är sååå fina och praktiska. Perfekta till vinterutflykten. Så äntligen, de finns på Tehuset JAVA! 
 
Till vuxna vänner har det bland annat blivit te i lösvikt, Tehuset JAVA har miljoner sorter. Den här gången blev det ett härligt Rooibos te med champagne, perfekt till nyår. Dessutom har de underbara doftljus, eller vad sägs om kombinationen Honung & Havre eller Apelsin & Ingefära
 
Hur går det för er med julklappar? Har ni hittat de där perfekta sakerna? Är ni klara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin