Första paketet öppnat

De fick öppna sitt STORA paket direkt efter frukost. Det är min julklapp till dem båda, och till mig själv också.
Innehållet. en stor sittsäck från Home in Harmony här i Sickla. Märket är Sitting Bull. The original. Den är så otroligt skön och går att forma och sitta i som fåtölj, ligga på, liten soffa osv. Den kan dessutom lätt flyttas runt. 
En liten tomte somnade till och med en liten sväng i den framför TVn. Nu dags att skynda lite med maten. Vi har ätit risgrynsgröt till frukost, jag har tagit en power walk och nu ska jag förbereda maten och duka. 
 
En riktigt fin jul till er alla. Jag är så så glad över att så många har hittat hit under julförberedelserna och hoppas ni kikar in snart igen. Självklart blir jag mer än glad om ni lämnar någon liten kommentar också. 
 
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Leontine

Mysig! Ser väääldigt skön ut.

2012-12-27 @ 11:43:11
URL: http://leontines.blogg.se
Postat av: Leontine

Mysig! Ser väääldigt skön ut.

2012-12-27 @ 11:43:11
URL: http://leontines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin