Vårens smaker i nacka forum till helgen


Om ni kan ta er till Nacka Forum i helgen, dvs 28, 29 april då gör det alla matglada! De har ett fullspäckat program med en massa provsmakning och tips på allt från bak till grillning!

Mat-Tina kommer dit och lagar mat (är hon lika käck i verkligheten?), Melanders fisk ger tips på hur du fixar fisken (och de har verkligen världens godaste fiskrätter) barnen bjuds på cake pops (hoppas jag också får en), tips på kalastårta och provsmakning, grillning allt med säsongen i fokus. Gå in HÄR så ser ni hela härliga programmet!

Jag bor väldigt nära Nacka Forum så självklart ska vi dit, kanske ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Linda!

Ville bara kika in och kommentera att jag fortfarande läser och fortfarande gillar din blogg jättemycket! Är dålig på att kommentera bara! Mår illa preciiiis hela dagarna, men det underbara teet som jag vann hos dig hjälper faktiskt för stunden! Såå gott, jag älskar det! Illamåendet gör också att jag inte kommenterar jättemycket recept överhuvudtaget, har ingen matlust, men om nån vecka är jag nog back on track igen och redo att laga mat med inspiration från din blogg.

Ha det så bra!

Kram Julia och lilla skrutten i magen :)

2012-04-23 @ 22:38:42
Postat av: Linda-matstugan

Käraste Julia! Vad glad jag blev att höra från dig! Oj, vad jag känner igen mig i ditt illamående, precis så mådde jag med både Magda och Annie. Det gick dock över i sådär vecka 14,15. Hoppas att det är samma för dig så du inte behöver gå i 9 månader och må illa. Men det är verkligen ett nästintill outhärdligt illamående. Konstigt nog så känns det väldigt avlägset då barnet väl kommit ut. All styrka till dig! Varm Kram! Ps. Håll mig gärna uppdaterad om graviditeten, blir så glad om jag får följa dig lite genom bloggen.

2012-04-27 @ 23:01:23
URL: http://matstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin